Зупинимо булінг разом




Анкета для учнів
«Булінг та його прояви в підлітковому віці»

1.      Твій вік:
- 9-11 років;
- 12-14 років;
- 15-16 років.
2.      Чи знаєш ти, що таке насильство?
- так;
- ні.
3. Чи присутнє насильство в вашій школі?
- так;
- ні;
- важко відповісти.
4. Чи знаєш ти, що таке булінг?
- так;
- ні;
- важко відповісти.
5.Чи зазнавав ти приниження в школі?
- так;
- ні.
6. Якщо зазнавав, то якого?
- морального;
- фізичного;
- нападу з боку групи;
- пограбування;
- сексуальної загрози.
7. Чи був ти свідком чи жертвою булінгу?
- так;
- ні.
8. Чи спостерігається явище булінгу в вашій школі?
- так;
- ні.
9. З якими приниженнями ти стикався в школі?
- образи;
- глузування;
- використання прізвиськ;
- побиття, ляпаси, штовхання;
- словесні натяки сексуального характеру.
10. Де на ваш погляд, підлітки найчастіше стикаються з проявами булінгу?
- по дорозі до школи;
- вулиця біля школи;
- територія за школою;
- шкільний коридор;
- шкільний туалет.
11. Хто найчастіше є агресорами?
- однолітки;
- група однолітків;
- старшокласник;
- група старшокласників.
12. Найчастіше агресорами є
- хлопці;
- дівчата.
13. Як учителі реагують на випадки булінгу?
- вчителі вимагають припинити сварки;
- вчителі не звертають уваги на такі випадки;
- вчителі покладають вирішення проблем на самих учнів, не втручаючись в їх стосунки.
14.Причини агресії, через які деякі учні стають жертвами знущань з боку інших школярів?
- зовнішній вигляд;
- фізичні обмеження;
- поведінка людини;
- національність чи раса;
- самопровокування агресії;
- людина не може за себе заступитися;
- матеріальний статус.
15. Чи були ви в ролі жертви, коли інші школярі знущалися над вами?
- так, інколи;
- так, декілька разів на місяць;
- так, декілька разів на тиждень;
- майже щодня;
- ні.
16. Чи зверталися ви по допомогу і до кого саме?
- не звертався (лася) по допомогу;
- звертався (лася) до батьків;
- звертався (лася) до друзів
- звертався (лася) до класного керівника чи вчителів;
- звертався (лася) до психолога;
- інше
17. Що можна зробити для покращення стосунків у школі?
- взаємне позитивне ставлення один до одного;
- нічого не потрібно змінювати;
- влаштовувати більше поїздок класом та більше спілкуватися між собою;;
- щоб погані учні не заважали вчитися решті;
- щоб вчителі ставилися однаково добре до всіх учнів;
- щоб старші не ображали молодших;
- інше.

Анкета для учнів «Насилля у школі»


1.     Чи знаєте ви, що таке насилля?
а) так б) ні в) приблизно
2. Чи розмовляв хтось із вами про насилля? Якщо так, то де саме?
а) удома б) у школі
3. Чи вважаєте насиллям:
а) побиття іншої людини б) моральне приниження іншої людини
в) безпідставне залякування іншої людини
г) обмеження свободи вибору іншої людини
д) безпідставне вимагання грошей від іншої людини
4. Чи доводилося вам переживати насилля? Якщо так , то де саме і від кого?
а) удома від батька б) удома від матері в) у громадських місцях
г) у школі від однолітків д) у школі від учителів е) у школі від старших учнів
5. Що ви відчували, коли над вами чинили насилля?
а) образу б) біль в) ненависть до кривдника
г) бажання помститися д) власну слабкість е) розчарування
6. Чи ви самі коли-небудь чинили насилля над іншими?
а) так б) ні в) не знаю чи це було насилля
7. Чи можете дозволити собі висловити власну думку в присутності вчителів?
а) на всіх уроках б) на деяких уроках
в) у позаурочному спілкуванні з учителями
8. Чи гарантує школа дотримання ваших прав?
а) так, завжди б) іноді в) зазвичай, ні
9. Чи доводилося вам у школі переживати приниження власної гідності? Якщо так, то від кого?
а) від учителів б) від ровесників в) від адміністрації школи
10. Чи мають ваші батьки змогу захистити вас, якщо будуть порушуватися ваші права?
а) так б) ні, до них не прислухаються
11. Яке з поданих нижче означень найкраще характеризує ставлення вчителів до учнів?
а) дружнє б) наказування в) партнерське
г) нерівноправне д) поблажливе е)толерантне є) байдуже
12. У кого б ви попросили допомоги у вирішенні особистих проблем?
а) у батьків б) у класного керівника в) у вчителя якому довіряю
г) у директора школи д) у подруги (друга) е) немає в кого
є) у когось іншого (вкажіть)_

Анкета для учнів
«Булінг та його прояви в підлітковому віці»
1.Твій вік:
- 9-11 років; - 12-14 років; - 15-16 років.
2.Чи знаєш ти, що таке насильство?
- так;  - ні.
3. Чи присутнє насильство в вашій школі?
- так; - ні;
- важко відповісти.
4. Чи знаєш ти, що таке булінг?
- так;   - ні;   
- важко відповісти.
5.Чи зазнавав ти приниження в школі?
- так;    - ні.
6. Якщо зазнавав, то якого?
- морального;
- фізичного;
- нападу з боку групи;
- пограбування;
- сексуальної загрози.
7. Чи був ти свідком чи жертвою булінгу?
- так;- ні.
8. Чи спостерігається явище булінгу в вашій школі?
- так;- ні.
9. З якими приниженнями ти стикався в школі?
- образи;
 - глузування;
- використання прізвиськ;
- побиття, ляпаси, штовхання;
- словесні натяки сексуального характеру.
10. Де на ваш погляд, підлітки найчастіше стикаються з проявами булінгу?
- по дорозі до школи;
- вулиця біля школи;
- територія за школою;
- шкільний коридор;
- шкільний туалет.
11. Хто найчастіше є агресорами?
- однолітки;
- група однолітків;
- старшокласник;
- група старшокласників.
12. Найчастіше агресорами є
- хлопці;- дівчата.
13. Як учителі реагують на випадки булінгу?
- вчителі вимагають припинити сварки;
- вчителі не звертають уваги на такі випадки;
- вчителі покладають вирішення проблем на самих учнів, не втручаючись в їх стосунки.
14.Причини агресії, через які деякі учні стають жертвами знущань з боку інших школярів?
- зовнішній вигляд;
- фізичні обмеження;
 поведінка людини;
- національність чи раса;
- самопровокування агресії;
- людина не може за себе заступитися;
- матеріальний статус.
15. Чи були ви в ролі жертви, коли інші школярі знущалися над вами?
- так, інколи; - так, декілька разів на місяць;
- так, декілька разів на тиждень;
- майже щодня;   - ні.
16. Чи зверталися ви по допомогу і до кого саме?
- не звертався (лася) по допомогу;
- звертався (лася) до батьків;
- звертався (лася) до друзів
- звертався (лася) до класного керівника чи вчителів;
- звертався (лася) до психолога;
- інше
17. Що можна зробити для покращення стосунків у школі?
- взаємне позитивне ставлення один до одного;
- нічого не потрібно змінювати;
- влаштовувати більше поїздок класом та більше спілкуватися між собою;;
- щоб погані учні не заважали вчитися решті;
- щоб вчителі ставилися однаково добре до всіх учнів;
- щоб старші не ображали молодших;
- інше.















Немає коментарів:

Дописати коментар